Alla inlägg under februari 2009

Av michael jendelöv - 16 februari 2009 20:39

Nu e jag tebax.

Har så svinmycket för händerna hela tiden så man hinner ju inte ens skita..

Det har varit full rulle i två veckor nu,det börjar väl lugna ner sej lite men bara tillfälligt,snart börjar det rulla på(för fort) igen.

Daniel e hos Annelie=skittråkigt. Annelie har ju visat sitt riktiga jag,igen.

Jag skulle kunna vrida nacken av henne men det vore antagligen för lindrigt,jag hatar idioten mer o mer för varje dag.

Jaja,idag var jag till Söderbärke med sju grisar,det blev ett skapligt lass för de väger ju över hundra kilo allihopa nu,det sköna är ju att det var de sista slaktsvinen,nu har jag bara min avelsgrupp kvar plus tre små galtar och en sugga som ska bort,tyvärr går det ju inte att flytta djuren nu då det är typ 2 meters tjäle.

Vi har kommit iordning här i Möklinta så till vida att vi har packat upp det nödvändigaste,hoppas att det blir vår snart så man kan börja ordna med allt för djuren o det här på gårn.

Nä nu ska jag umgås med frun,nattinatti.

Av michael jendelöv - 2 februari 2009 16:31

Ja nu blir det uppehåll nåra dagar för vi drar nu utan telfon o internet...

Ovido - Quiz & Flashcards