Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Invigningen!!

Av michael jendelöv - 29 mars 2010 09:25

Hej!

Ja,vi hade ju invigning av våran butik i lördags.

Gissa om det var nervöst...Fast det gick bra,ganska mycket folk och försäljning som gick bra,och vad skoj det var,vilken kick!!

Tyvärr lös nästan hela släkten med sin frånvaro,bara morfar och farbror Roger som alltid är nyfikna på vad som händer hos oss!!

Nu var ju detta bara en smygstart för vi har inte annonserat eller nåt,vi kommer att annonsera efter påsk.

jaja annars så har jag ju gått över mer o mer till fb.Vilket gör att jag inte har tid att blogga också.

Nu måste jag faktiskt ut o titta till mina djur,vi har fått en del lamm och väntar med spänning på kultingar!!

Hej så länge/Micke

 
 
Ingen bild

fam berglund

31 mars 2010 09:58

Jag har inte hört ett ljud om någon invigning,jag kommer gärna men du måste tala om vad som händer jag kan omöjligt hålla mig a jour vad som händer alla runt om kring oss Sussi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michael jendelöv - 17 oktober 2010 19:36

Tittade just på statistiken,inte så bra! Jag måste nog börja uppdatera lite mer...Hejsvejs.   ...

Av michael jendelöv - 17 oktober 2010 19:29

Ja det var inte igår man skrev nåt här inte. Förvånad att jag kom ihåg inloggningen,fast det gjorde jag egentligen inte men jag chansade och kom in,hehehehe. Sista inlägget skrevs tydligen när jag tog hem två gyltor,den ena ska ha bäbisar snart,d...

Av michael jendelöv - 10 juni 2010 13:18

Ja det var nästan två veckor sen jag bloggade här..Ska kanske lägga ner bloggen,men samtidigt är det ju kul om man har tiden att uppdatera. Jag skulle behöva hjälp med en sak,om du skaulle göra korv,skulle du göra "paparazzi" eller "solsada"? Du ka...

Av michael jendelöv - 22 maj 2010 15:26

Ja idag e det sommarvärme ute,vad skönt det är att inte kunna göra nånting utan att bada i svett.Var just bort till grisarna och kollade deras vattenstatus,de små liven låg överallt,de liksom bara svimmar på plats eller nåt,en sugga låg i lerpölen me...

Jaa

Av michael jendelöv - 10 maj 2010 10:54

Man är ju inte nån bloggkung längre,man hinner ju knappt med fejjan. Idag regnar det ute är kallt o rått o trist,fast man kan ju skratta vinter rakt upp i ansiktet iaf då snön är väck,hahaha!! Barnen är på dagis,Daniel åkte till Annelie i går men...

Ovido - Quiz & Flashcards