Alla inlägg den 20 september 2008

Av michael jendelöv - 20 september 2008 09:31

Ja nu har vi sålt den sista stora grisen.Så nu är dom slut!Vi fick ju en ny kull härom dagen,så vi har likförbenat fler grisar...Vi väntar dessutom två kullar till innom några veckor.Vi sålde en stor sugga igår med och det var rätt så skönt för vi måste ha lite plats.Nä nu måste jag mata mina grisar//Micke.


Nu e d kväll då,våra små kultingar har varit ute o kollat på omgivningen idag,2 dar gamla,nu får man väl jaga dom oxå.I dag har tjejerna o jag jobbat lite ute,de hjälpte mej att plocka ihop stolp från en hage o de slet verkligen,de har verkligen förtjänat sitt lördagsgodis.Nu har jag käkat glass o känner mej bara gammal o tjock så gonatt allihopa//Micke

PS.Jag skulle ha satt in bilder på kultingarna o en stolt grismamma men batterierna måste laddas,det kommer imorron DS.

Ovido - Quiz & Flashcards