Alla inlägg den 24 september 2008

Av michael jendelöv - 24 september 2008 21:30

Ja,va kul att så många kommenterade mitt inlägg senast...Jag kommer att lägga ut bilder men inte förrån det är helt klart,vi har ju inte skrivit kontrakt än.Jag ska väl också så småning om presentera min ide lite mera precist också men det dröjer ytterligare en stund,hoppas att ni har lite tålamod.Vi har ju fått två kullar med grisar förra veckan,dom är ute o springer i hela skogen,nästa vecka ska vi nog kastrera galtarna,denna gång ska Camilla få vara med o lära sej.Jag har pratat med fam.Berglund angående lammkött men vi har inte hört nåt så om nån är intresserad så kan det finnas nåra kilo att köpa billigt,har även kommit över älgkött  men det krävs att man köper 35-40 kilo så om nån vill så går vi gärna ihop...Nä nu ska jag titta på sniper 3.Gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards