Alla inlägg den 8 juni 2009

Hej

Av michael jendelöv - 8 juni 2009 23:01

Ja då var det väl dax igen då,att blogga lite.

Idag har jag börjat käka medicin,mot en inflammation som vägrar släppa,har haft ont i leder o muskler i snart två månader nu och orkar ingenting o det har bara blivit värre o värre hela tiden..Andra kuren som jag går igenom o jag hoppas att den hjälper för det är ju inte nåt kul att ha ont o vara trött jämt. Trodde att solsemestern skulle göra gott men inte då..

Vad har jag gjort idag då??  Jo jag har kopplat sladdar till min kompressor=några huvudsäkringar e numera nyinstallerade,verkar som att vi måste säkra upp gården för jag tror minsann att det bara är tjugo ampere här..skithelvete.

Har lyckats köra ut två kärror med gammalt hö från skullen,ett evighetsjobb känns det som,kanske fyra kärror kvar eller nåt.

Grisarna gick iaf ut idag,efter två dagar i transporten,suggan o lillgalten har inte vågat innan.Däremot de två gyltorna som sprang ut direkt,de har blivit ganska röda eftersom de solar ganska mycket.Det känns bra för nu e det "glada grisar" igen o de tycker om när jag kommer ner till dom.

Nä nu ska jag nog tänka på refrängen så tack o hej/Micke.

PS. Tack till er som grattat på bloggen DS.

Ovido - Quiz & Flashcards