Alla inlägg den 21 juli 2009

Hej

Av michael jendelöv - 21 juli 2009 19:36

Idag har vi varit på Eskilstuna zoo,hela stora familjen Jendelöv.

Barnen har varit hur duktiga som helst och inte bråkat eller protesterat det minsta nån gång,vilka underbara barn man har va..De hadde riktigt skoj o hittade mycket intressant att se på,apor,koraffer och hajar?! Jaja,skönt med lite miljöombyte måste jag säga.

Tyvärr så har ju då inget annat blitt gjort här hemma då,grishagen är inte klar,inte ens hyddan,fast den ska bara ha ett tak sen e den klar.

Inte har vi fått nåt nytt om hemsidan heller,var inne o kollade namnet men det var inte registrerat ännu,konstigt?

Imorron måste jag nog jobba på lite med hagen tror jag annars får jag aldrig hem djuren.

Nä nu måste jag nog titta på tv med min gulliga fru..

Ovido - Quiz & Flashcards