Alla inlägg den 1 december 2008

Av michael jendelöv - 1 december 2008 18:57

Ja det kan man säga att det har varit,hade juh tid hos käftis i dag samtidigt som jag har åkt på nåt skit i ryggen som gör att jag knappt kan röra mej,än mindre vrida på huvudet,ringde i morse och ville boka om men de ville att jag skulle komma i alla fall eftersom jag hade spräckt en tand.Det gick ganska bra faktiskt o nu e juh tandfan lagad så man slipper oroa sej för det.Dom fick ta bort halva tanden så det var väl på tiden att det blev gjort oxå.Nu håller väl lagningen i några är till förhoppningsvis.

Annars har det inte hänt så mycket,ungarna har varit på dagis,Camilla o jag har inte gjort nåt större väsen av oss överhuvud taget idag.

När ungarna kom hem så bakade vi juh pepparkakor,fast jag blev juh förpassad till lagårn o mina grisar då..De blev i alla fall goda o vi fikade lite innan nattning.

Sätter in två bilder på oss o Isak,frugan har ju tagit kortet på mej så ni får ha överseende med min pose..

Av michael jendelöv - 1 december 2008 00:12

Jag skulle ju skriva den sista men det har visst blivit den första december redan.

Hämtade Daniel idag,det känns alltid lika bra.

Isak har en riktigt bra natt,sover typ 3 min i taget sen vaknar han o skriker en stund,usch.

Skulle just gå o sova,då vaknade både Daniel o Sara.

Nu e klockan kvart över tolv och det börjar bli dax att gotta ner sig i sängen en stund,jag har så satans ont i ryggen med,sov högst ett par timmar i går en det är i a f lite bättre idag.

Nattinatti.

Ovido - Quiz & Flashcards