Alla inlägg den 20 december 2008

Av michael jendelöv - 20 december 2008 19:27

Ja efter att ha läst syskonens bloggar så ska man väl inte klaga så mycket på livet.Vi hade ett par här i dag som var intresserade av att hyra vårat Färmansbo,ojojojoj säger jag bara.Han var tandläkare och hon var nog ingenting,fast med blingbling hängande överallt.Det blir nog inget hyreskontrakt där inte.Huset tittade de inte på överhuvud taget o stallet var det lite lågt i tak i ?!

Barnen har varit inne hela dagen i dag,lite dåligt samvete har man ju men det går ju inte att släppa ut dem i sånt här väder,de har ju varit magsjuka med.

I morron ska det komma några o hämta en gris av mej,jag tror de ska ha en rejäl julfest eller nåt.

Får väl se vad man måste göra imorron,ska greja lite med brev o sånt,inga julkort utan vanliga fast ändå inte...Jaja.

Jag har börjat titta lite efter en ny leguan igen,frun e väl inte lika entusiastisk men det verkar vara okej,ska ta tag i det när vi har flyttat,å andra sidan så ska man ha tid oxå,vet inte om jag kommer ha det,men drömma kan man ju :)

Nä nu ska jag titta på tv:n go kväll butälj,fotälj...

Ovido - Quiz & Flashcards