Alla inlägg den 18 december 2008

Av michael jendelöv - 18 december 2008 21:17

Ja då var det torsdag då,har varit i Uppsala i dag,frun o jag (o Isak så klart) för att köpa julisar,inget som man såg fram emot men det måste juh göras så det var bara att bita ihop.Daniel fick gå på dagis idag med,fast han slutade igår,de hade avslutningsfest o allt.Annelie kunde juh inte komma till Uppsala för nåt som jag inte ens kommer ihåg längre.Jag har fått förklara för honom att mamma inta kan komma o hämta honom,han har varit lite arg för just detta idag så jag skickade faktiskt ett sms till henne att nu får du faktiskt ringa till din son o förklara varför du inte kom till Uppsala,döm om min förvåning när hon faktiskt gjorde detta??Hon kan ju inte gjöra det annars eftersom hon inte har råd att ringa till honom?! Vilket jävla resonemang kan man ju tycka men så e det nu..

Det har även hänt en annan sak i dag som jag inte tänker skriva om,innan jag fått det bekräftat,om det är som jag fått sagt så ramlar det ca 4 ton sten från mitt hjärta....Mer om det vid ett senare tillfälle.

Nä nu ska jag titta lite mer på tv o mysa med frugan igen,hon tror att hon kommer att bli magsjuk inatt,vi får väl se.

Hejkon bejkon.

Ovido - Quiz & Flashcards