Alla inlägg den 24 mars 2009

Av michael jendelöv - 24 mars 2009 21:25

Har jag suttit på LRF konsult i Sala,huvet är som en disktrasa i konsistensen känns det som.Men vi fick ihop det till slut och det är väl huvesaken det. Jag ringde till min syrra Kattis med,det var verkligen länge sen vi pratade så det var kul.

Imorron ska vi åka till brorsan Leffe som blir trettiofem år ung,hoppas att han o Ronja bakar nåt gott till oss...

På vägen dit så måste vi till Tärnsjö och ställa av djurtransporten samt tvätta lite men det e ju ändå på vägen så det ska nog gå bra.

I övrigt så ska jag bara gå o vänta på att det blir torsdag så min traktor kommer,sen ska jag köra traktor ..... jättemycket iaf.

Nu börjar det bli sent o jag e trött i hela huvet,gonatt då rå.

Jag lägger med en bild på Daniel,jag saknar honom som helvete ju..

Ovido - Quiz & Flashcards