Alla inlägg den 26 mars 2009

Av michael jendelöv - 26 mars 2009 18:44

Fem över halv tolv ringde Rikard o sa att han va i Sala,jag satt o åt lunch,fisk o ris.Jag minns det som i går(fast det var i dag?) Han frågade hur han skulle köra? Jag förklarade o han körde så klart raka vägen hit.

När han backat upp på gårn så hade hela familjen samlats o grannens pappa kom o tittade när vi lossade dyrgripen..Fan vilka fina traktorer de tillverkar,MF alltså.Jag köpte en rotorslåtter med o den satt så fint där bak fast den står på tunet nu,den gick ej in i garaget :(

Imorron ska jag åka traktor till Tärnsjö o hem igan,nästan 8 mil,vi ska jobba hela dagen i Tärnsjö,traktorn o jag,skotta snö,lyfta saker o flytta grisar.

Innan arbetsdagen börjar ska jag hinna med ett besök på banken med o diskutera lite saker som jag inte är riktigt nöjd med.

Nä nu ska jag göra annat.tack Leffe för fikat igår o sällskapet,ni e som sagt välkommna den 25 april.

Gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards