Alla inlägg den 31 mars 2009

Jaa

Av michael jendelöv - 31 mars 2009 21:31

Då var denna underbara vårdag till ända oxå. Vad fan har hänt idag då??

Jo just det,typ en kvart innan jag skulle åka till Tärnsjö o tvätta samt prata lite med dem på banken så ringde Axel,han var i Sala på värg hit med mina skinkor som vi lämnat på rökning hos Carlströms i Västerås,mums vad gott det var,men ack så dyrt! Bokade tid på bilprovningen i Sala med på Torsdag,men den tiden går inte så vi får byta,anledningen är att jag ska åka traktor till Tärnsjö den dagen o lasta på alla maskiner vi har kvar där o ta med hit.Jag har lyckats sälja en gammal strängläggare till en gotlänning som kommer hit på Lördag!!

Ska även ta med vedkap o vedklyv så vi kan förbereda lite ved till nästa år.

Vi ska få nya grannar,de kommer från Luxemburg o har inga barn,men de kanske är trevliga ändå,vad vet jag.

Nää sov gott vet jag/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards