Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av michael jendelöv - 1 augusti 2008 21:39

Ja då var det den första Augusti då,fan vad tiden går.Snart e det väl jul oxå?! Jag skulle ha satt in lite bilder men tydligen så funkar inte digitalkameran? Vi har ju fått en liten kulting här hemma o idag var jag o hämtade tio smågrisar,skulle ha satt in bilder på dom med men det gick inte det heller,kanske imorron.I morron e det dax för lite demokörning,ska kolla på en liten kompaktlastare som e tänkt att användas till utgödslingen här hemma samt fräsa runt lite i när man behöver ha nåt att göra...Hur som helst,det ska bli skitskoj.Detta e uppe i Gävle så vi kanske hittar på nåt skoj när vi ändå e där.I dag är första gången på minst en vecka som jag kan gå o sova utan att ha tre miljoner saker som måste göras,känns rätt så skönt faktiskt.Nu ska jag ge min uuunderbaaara fru en blöt puss.nattinatti//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards