Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av michael jendelöv - 7 augusti 2008 19:29

Idag så fick vi gå upp tidigt igen för jag skulle fortsätta att lära mej massa nyttigheter,vad kan man ej skriva på en blogg då en del mäniskor mer eller mindre hotar en till livet?! Det är i alla fall mycket man behöver kunna om man ska vara i grisbranschen.Nu blev det inte alls som jag tänkt men jag fick lära mej en massa annat som jag hade tänkt vänta med till senare.Ungarna har varit på dagis o när jag hämtade dem så ville de inte alls åka hem.Bra att de trivs så bra på dagis.På Lördag e det födelsedag igen,denna gång är det lilla/stora Daniel som blir tre år..Tre år,helt otroligt vad tiden går,det kommer att bli kalas både på Lördag men även i veckan nån gång då alla inte kan komma samtidigt.Nä nu ska jag slappa,hejsvejs plastfejs..

Ovido - Quiz & Flashcards