Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av michael jendelöv - 10 augusti 2008 21:45

Idag har Daniel kommit hit igen,äntligen! Han säger en massa konstiga saker som får en att fundera..Vi var på Gränby 4 h gård o tittade på alla djuren samt tog en fika,ungarna tycker att det är såå kul,det är bra att de har nåt att tänka på också när man har en timmes bilfärd hem till gården,det blir ju lätt en massa bråk annars.Är lite nervös att försova mej imorron,ska ju upp kvart i sex,mata grisarna,dricka kaffe,åka på prao.Hoppas att det inte är så mycket imorron för jag ska köpa en present till min älskling som ju fyller år idag.Sen ska jag även hämta två stycken foderautomater som vi köpt till nassarna.Idag köpte jag en cd-skiva,jag tror det är ett år sedan sist,jag har trånat efter den i kanske tre månader men inte kunnat köpa den för vi har haft så mycket annat att göra,men nu e den min,hahahaha..Takida-Curly sue o några andra låtar e så jävla skit bra.Nä nu ska jag göra nåt.Gonatt

Ovido - Quiz & Flashcards