Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av michael jendelöv - 16 augusti 2008 18:30

Oj vad jobbigt!! Vilken dag,den har gått i hundranittio sedan lunch.Vi har bakat,städat o pysslat för Daniels kalas,det blev en rolig dag,Matilda(kusin) fick med sej en kaninunge hem,hon blev riktigt glad.Morfar var här och det tycker framför allt barnen är lyx,då kan man göra lite som man vill.Nu ska man väl kanske ta och varva ner lite,disken är klar,det är lite stökigt men det får vara till i morron.Lite nere är jag för Daniel min lilla kille ska tillbaka till Annelie imorron,det tycker jag är lite jobbigt,det blir ju så tomt...Tur att vi har fler barn att krama på.Jag tror att jag ska ta hem en traktor för att prova lite,en lamborghini,ska ringa på Måndag o höra lite närmare om vi kan komma överens,vore kul för jag har blivit lite kär i just den traktorn.På Måndag ska jag till Österunda igen,det betyder ju att jag måste upp kl.05:45 börjar få ångest redan nu.Sov så gott//Micke.

Ovido - Quiz & Flashcards