Alla inlägg den 2 mars 2010

Av michael jendelöv - 2 mars 2010 20:41

Remmen till cittran alltså!   Det är tredje remmen som inte passar,nu måste jag vänta till på torsdag morgon innan jag kan hämta ytterligare en o prova..

Så det blir till att åka utan laddning o servo i morron upp till S.bärke och vidare till V.färnebo,jaja det blir nog bra med det till slut.

Idag hann jag inte göra så mycket trots att jag skulle vara hemma själv nästan hela dagen,Lrf konsult ringde när jag som minst väntade mej det o sa att de saknade en  massa uppgifter till bokslutet så det var bara att dra till Sala mitt på dagen..

I morron ska barnen vara hemma,frugan likaså,själv ska jag ut på äventyr nästan hela dagen..

På torsdag ska frun o jag tillsammans på ett seminarium som handlar om marknadsföring på kvällen,vi har grejat barnvakt så det blir lite som avkoppling också.

Nu skiter jag i detta,hej på ett tag//MIcke

Ovido - Quiz & Flashcards