Alla inlägg den 7 mars 2010

Hej

Av michael jendelöv - 7 mars 2010 20:29

Söndag idag,då är det hämtning av barn och grisar,det gick bra och det har ju varit skönt väder.Har just gått med på fb. men fattar inte så mycket,det kanske blir kuligare om ett tag.

Barnen sover o frugan somnar väl om nån timme,själv måste jag nog vara uppe till två-tre inatt och elda känns det som....

Jag ska upp tidigt imorgon för att vara med vid slakten,ska bli kul o intressant,hoppas att jag inte försover mej bara.

Men det brukar jag inte göra,för jag är ju såå morronpigg....NOT!!!!

Annars är det ganska lugnt imorron,barnen blir hemma från dagis o skola,Sara är ju sjuk och de andra kommer ju inte dit när inte jag är hemma.

Nu ska jag gå till frun i soffan,för hon är ju så go o gla`det lilla livet..

Hej då//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards