Alla inlägg den 3 mars 2010

Av michael jendelöv - 3 mars 2010 23:13

Ja,eller dagsverke kanske man inte ska kalla det,men det har varit full fart mest hela dagen i alla fall..Nu har alla de andra gått och lagt sej sedan ett bra tag,själv ska jag blogga innan det blir sängen.

Jag har uppdaterat hemsidan,för dem som är intresserade då?! Vi erbjuder numera catering med helstekt gris eller lamm,från att "bara" grilla grisen till att fixa allt runt omkring med,jag har redan fått en del förfrågningar och det är riktigt skoj..Idag ahr jag levererat kött lite varstans,det blev ganska tunt till butiken men jag sålde lite till privata kunder så det blev bra i alla fall,det sista ska Leffe köra ner till Huskvarna imorron på dagen,skulle gärna ha åkt själv men jag har inte möjlighet eftersom frugan praktiserar och gården ska hållas igång,vi ska också på ett seminarium som jag lyckades få med frun på.

Detta ska bli intressant för det handlar om marknadsföring och förpackningar,mer om detta vid ett senare tillfälle.Nu är det nog dags för att släcka i butiken,vi hörs i morrn//Micke.

Ovido - Quiz & Flashcards