Alla inlägg den 1 mars 2010

Av michael jendelöv - 1 mars 2010 21:33

Jag blev ju tvungen att avbryta för att röja bort en massa snö,annars hade han inte kommit fram med foder till mina grisar ju.

Det gick så klart alldeles lysande och nu har nassarna mat en stund till,hehe..

Imorron ska frugan börja praktisera,det ska hon göra i sju veckor framåt,hoppas att hon klarar det bara,med magen o allt..Fast hon grejar det,hon är ju bäst min lilla älskling!!

Barnen går länge på dagis/fritids imorron med så kanske kan jag få nåt gjort här hemma,har ju hållit på med Daniels rum i över ett halvår nu?! Börjar kännas som att man vill bli klar nån gång.

Ska åka in till Sala med,för tredje gången ska jag hämta ut drivremmen till jumpyn,denna gång har jag tagit måttet med ett måttband,skiiiitbilshelvete.

Den ska bytas på onsdag för jumpyn ska rulla till Jönköping på torsdag efter att jag levererat allt kött här hemma.Efter en del slagsmål så har Leffe fått den körningen,jag menar,alla vill ju åka citroen ju?!

Annars ska jag väl skotta snö o mata grisarna,det är ju det man gör varje dag,denna vinter.

Hej o hå//Micke

Av michael jendelöv - 1 mars 2010 19:54

Nu är klockan snart åtta på kvällen,jag måste gå ut för att skotta bort en massa snö,foderleverans på gång...Bloggar senare kanske.

Ovido - Quiz & Flashcards