Alla inlägg under mars 2009

Av michael jendelöv - 7 mars 2009 12:23

Så har jag världens bästa fru,det är faktiskt sant.

Igår fick vi lite medgång för en gångs skull,budgivningen på skogen är över och vi fick några kronor för den,detta betyder att det är dags att ta tag i allt med djurhall och ombyggnader,vem vet det kanske blir som det var tänkt??

Ska bli roligt att ta tag i allt byggande nu,vi (jag) vill ha hit lite grisar nu.

Ska jag vara ärlig så börjar det bli rätt tråkigt att inte ha nåt att göra,Camilla har ju i alla fall kaninerna o nu fåren här,igentligen så är faktiskt fåren mina ju eftersom journalen är på mej,säj inget till frun bara,hihi.

Nu måste jag jobba med lite annat en stund...

Av michael jendelöv - 6 mars 2009 19:11

att jag har VÄRLDENS SNYGGASTE och underbaraste fru....

Av michael jendelöv - 6 mars 2009 15:33

Ja äntligen har det börjat hända nåt..

I Onsdags fick vi betalt för rotposten,tre veckor för sent typ men ändå.

Vi håller ju även på med försäljningen av "lite" skog, Mer om det vid ett senare tillfälle.

Nu måste jag bara prata lite med banken så vi kan komma överens om nån bra lösning ang om/nybyggnad av grisstall o hagar.

Sååå det kanske lösar sej till slut. Seminariet som jag skulle på nästa vecka har blivit flyttat,tråkigt men förhoppningsvis blir det snart i alla fall.

Snart ska jag ta tag i min första SAM ansökning med...7000 sidor 20 bilagor,kan inte gå annat än åt helvete...Tur att LRF finns då.

Nååe nu måsta jag nog börja med mina köttbullar och sätta på potatisen.

Tjenis då.

Av michael jendelöv - 4 mars 2009 19:34

Vad har väl hänt i mitt lilla liv idag då,undrar kanske nån?

Det ska jag tala om,inte så mycket men jag har i alla fall byggt en box till våra får som jag ska hämta hit imorron.De ska ju lamma snart och vi vill så klart att de ska göra det här..Kul.

Idag har det ju äntligen varit lite vår,den är ju ganska efterlängtad hos oss i a f.Barnen var ute och klagade inte en enda gång på att det var kallt,ganska ovanligt denna vinter.

Nä nu ska jag gå till frun o umgås.Hejsvejs


Av michael jendelöv - 2 mars 2009 14:34

Nu e det måndag...Känns som man ligger efter med allt,måste komma i kapp.

Jaa nu har jag suttit i telefon nästan hela dagen.

Hörs kanske senare.

Ovido - Quiz & Flashcards