Alla inlägg den 7 april 2009

Av michael jendelöv - 7 april 2009 21:29

Ja det har ju varit fint väder idag igen,åtminstone på em. var väl lite kyligt på fm.

Idag har ungarna varit på dagis och det e så skönt när de trivs,idag ville de inte åka hem,nån av dem..

Frun o jag var in till Sala o handlade lite undertiden.

Efter dagis så bakade vi lite bullar som vi fikade på sen drog Sara,Emelie,Daniel o pappa (jag) till Tärnsjö.Pga pyspunkan så hämtade jag hem sommardäcken o la på i bak,det är så jävla jobbigt när man måste fylla luft hela tiden ju..

Ringde upp mäklaren ang Färmansbo,han har ju inte hört av sej på typ tre månader så jag frågade hur världen låg?? Det verkar som vi måste sänka priset på huset då han tror att vi ligger fel i pris...

Vi ska ju tat tag i Färmansbo nästa vecka lite då vi ska skicka iväg lite djur,man kan ju inte göra så mycket när de går kvar.

På em så gick jag iväg med alla barnen o plockade påskris,till o med Nisse fick följa med,o bra blev det med.

Jaja annars har vi mest lekt idag,imorron ska vi försöka byta olja i bilen samt elda lite,men det blir väl nåt helt annat så klart.

Ovido - Quiz & Flashcards