Alla inlägg den 16 april 2009

Av michael jendelöv - 16 april 2009 21:54

Jaa det har varit så förbankat mycket att stå i,man hinner knappt....klia sej ibland ju.

Saras finger läker fint säger dom som vet?! Shit vilket sår hon fick,Camilla var in till Sala med henne idag o la om bandaget.

Imorron ska jag till t-sjö igen,förhoppningsvis kan jag lasta de sista grisarna då o köra upp dem till lagårn i väntan på slakt.

På måndag bär det av till Söderbärke igen med en drös,hur många får tiden utvisa.

I morron ska jag även slakta en mindre gris som jag tänkte försöka grilla hel i sommar,kanske.

Traktorn går som en dröm,numera även med en stereo värd namnet,TACK Stefan!! Den funkade utmärkt.

Nää nu ska jag nog umgås med frugan en stund innan dygnsvilan infinner sej för ikväll..

Ovido - Quiz & Flashcards