Alla inlägg den 21 april 2009

Av michael jendelöv - 21 april 2009 22:34

Ja då e man ansam uppe då.frugan har visst lagt sej?! Hon har enligt min mening varit lite konstig idag...men det kanske bara är inbillning.

Jag har tillbringat en del tid med att fälla träd,kapa,klyva o trava,ett jävla slitgöra men nån måste ju göra det o lotten föll visst på mej verkar det som...Trött o stel sitter jag här o vill nog hellst gå o lägga mej,fast jag tänkte bara tala om att Emelie firar sin fyraårsdag på lördag,om nån vill komma så e det bara till att göra det.Daniel kommer ju att vara här med.

Nästa fredag ska vi eventuellt åka på auktion i Örebro,det är riktigt kul tycker vi,speciellt gårdsauktioner tycker jag om för det brukar finnas så mycket roliga saker att titta på,bönder inte minst..Nä nu orkar jag nog inte vara uppe mer.

Morgondagen innebär ju en del strapatser,ungarna ska ju till dagis o själv MÅSTE jag fortsätta med veden,själv antar jag.

Gonatt.

Av michael jendelöv - 21 april 2009 10:42

Jaa det spelar ingen roll hur man gör så har man för lite tid..

Igår var jag till slakteriet med några grisar,gick upp 03:30 o lastade dem eftersom jag inte ville att de skulle stå i transporten över natten,jag tränade ju grisarna kvällen innan,så de skulle känna igen transporten,det gick över förväntan o det tog bara 15 min att lasta på måndagsmorgonen.

Efter detta så åkte jag hem för att sedan hålla på med ved halva dagen,idag e jag så förbankat trött i kroppen så det enda att göra är väl att fortsätta slita lite..

Hörs o syns.

Ovido - Quiz & Flashcards