Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av michael jendelöv - 17 augusti 2009 19:42

Idag var jag lika jäkla trött som vanligt och jag sov längst oxå,hehe.

Käkade frukost och tog alla papper som skulle med o drog till LRF,väntade tjugo minuter,träffade revisorn,satte mej.Just då kom jag på att jag hade glömt dosan till internetbanken!! Inget annat att göra än att åka hem igen,hämta dosan o åka in igen,fyy faan jag blir så jävla arg på mej själv!! Det gick ganska bra i alla fall och det mesta blev löst,

Efter det så åkte jag till Dekalbolaget o hämtade skylten med vår nya logga,så jäkla snygg alltså!! Har inte hört nåt om hemsidan på några dagar men det borde vara på g..

När jag var på väg till Sala så ringde de från Sveaskog,nu ska dom avverka våran skog,på onsdag smäller det till sen är det ett stort kalhygge!!

Jag gick faktiskt en liten sväng i skogen idag och jag hittade hur mycket kantareller som helst och stora var de med,jag plockade famnen full sen skyndade jag hem o stekte dem till middan,mmm..

Frun och jag har bestämt att vi ska gå en svamprunda imorron när barnen e på dagis,så det så.

Nu vet jag inge mera/Micke.

Ovido - Quiz & Flashcards