Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av michael jendelöv - 23 augusti 2009 20:25

Jaa jag råkar ha en stund över nu så jag ska försöka att blogga lite.

Jag vaknade sen idag,mest för att jag råkade somna om vi 8 tiden.

Vi åkte till Uppsala vid 13:30 tiden,först handlade vi sen åkte vi till gränby och frun köpte en kaninhanne till köttproduktionen,sen kom  Daniel o Sara och vi kunde åka hem till oss.

Vi har bestämt sen flera dagar att vi skulle äta kräftor idag så det gjorde vi,i år så åt faktiskt barnen lite och de tycker ju att det är så kul!

De fick även sina paket som vi inte har kunnat ge dem eftersom de inte varit här allihopa så de har lekt hela kvällen..Nu sover alla utom Daniel och Emelie så klart,busfröna!!

Imorron börjar Sara skolan och mamma ska åka buss dit med henne,hon har ju också börjat skolan så hon vet ju hur det går till,vi andra ska bara vara hemma o göra nåt annat skoj.

Nu har jag annat att göra hej./Micke

Ovido - Quiz & Flashcards