Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av michael jendelöv - 18 augusti 2009 22:35

Ja om nån vill läsa om min o fruns svampäventyr idag så läs henne blogg..

Annars så har jag gått lite med röjsågen och tagit bort massa träd o buskar som växer i mina hövallar?!

 De är inte så väl underhållna mina marker men det ska jag nog råda bot på till nästa år.Jag har ju god hjälp av mina grisar och mina maskiner.

Håller på att bygga om lite i ett lider,ska ta bort övervåningen så jag får fri höjd.Det ska bli två portar,en stor och en lite mindre så jag kan få in lite saker under tak,kärror,hästsläp,balvagn o kanske hövändaren?

Virket som blir över ska jag sen använda till att bygga en lite större hydda till grisarna samt en till fåren,när jag får tid ska väl tilläggas!

Imorron ska jag på möte med ansvariga/deltagare på Salamässan,vi ska gå igenom hur det är tänkt att det ska se ut på mässan.Det ska bli riktigt skoj!

Våran skylt med loggan står här i hörnet o e såå fin så,den ska vi ha med på mässan.

Nä nu e jag trött o vi ska upp tidigt imorron så gonatt/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards