Alla inlägg den 6 november 2008

Av michael jendelöv - 6 november 2008 13:53

Den e såklart på min underbara fru,Camilla och är dessutom lite sommrig mitt i denna tråkiga årstid.

I helgen ska jag hjälpa ett par som behöver min spetskompetens i grisyrket,hoppas att det går bra.

Ungarna e på dagis o leker av sej lite,vi var med Sara till tandläkaren i Östervåla i dag,hon fick laga två hål,hon var så hääääääär duktig,bra tjejen.Camilla ligger i soffan o drar timmer stockar (ganska vanligt så här dags) det skallrar i rutorna.Själv ska jag nog kolla runt lite på blocket...Nu e d kväll,mongo Meta har fortfarande inte hört av sej,så klart.Vi har som tur är några som är intresserade av att hyra hus,vi får väl se hur det går med det.Var o tittade på de två nassarna som ska tas om hand,de såg riktigt bra ut.Ska bli kul att få ett litet jobb det var ett tag sen nu.Lilla Isak vill inte komma ut,nu verkar det som lugnet före stormen BF. är ju på onsdag.Igår mekade jag med lloyden,omöjligt tänker de flesta.Men det var faktiskt så att torkarna la av?! Det visade sej efter en del felsökning att länkaget hadde hoppat isär på motorn.Bara att sätta ihop då,enda problemet är ju att torkarna ska hamna rätt efteråt,tog nog två timmar att få det någorlunda,men nu har vi i alla fall torkare,jag fixade även halvljusaut.Ska nog lägga på vinterdäcken i helgen tror jag,om jag hinner fösstås.Nä nu äter frugan på nåt,måste kolla vad det är!!

PS. Meta om du läser detta så kan du dra åt helvete,biatch! DS.

Ovido - Quiz & Flashcards