Alla inlägg den 13 november 2008

Av michael jendelöv - 13 november 2008 17:12

Idag har vi tagit det väääldigt lugnt,jag o frugan.

Vi skulle åkt o hämtat ungarna nu i eftremiddas men nu e d så att Camilla börjar känna av Isak lite så barna får va kvar hos mormor en dag till,frugan o jag hoppas att han vill komma ut nu i natt eller nåt sånt.Har kunnat ägna lite tid åt grisarna idag,det var länge sen jag busade o pratade me dom.Tyvärr får jag väl säga så har de blivit så stora att de inte e så kul att busa med längre...dom jagar gärna mej i stället för att jag jagar dom.Det har snöat hela eftermiddan så vi har funderat om vi skulle lägga på vinterdäcken eller ej men det blev ej så,hoppas vi hinner det imorron då.Nä nu måste jag fråga hur frun mår..

Hon mådde bra.

Go kväll allihopa.

Ovido - Quiz & Flashcards