Alla inlägg den 11 november 2008

Av michael jendelöv - 11 november 2008 22:17

Ja idag for jag upp innan 8,ganska ovanligt numer när man e bonnläpp...

Jaja,for i väg i alla fall som ett skott med lloyden(chryslern då rå) till Möklinta för o träffa Nicklas på skogsstyrelsen,jag har ju aldrig gjort detta förut så jag hade inte en aning om nånting.Tänkte att jag hinner tillbax o mata grisarna till 11-12 kanske....tjena,var hemma 16:00 o då fick Nicklas göra det sista själv,o Camilla fick mata grisarna,det som hon gillar mest i hela världen.Men det var riktigt kul,har sprejat och snitslat typ 200 träd o gått 2 mil i skogen och jag har lärt mej en del om skogsvård=bra.Jag har ändå typ 35 ha. skog kvar att inventera men det tar vi en annan dag.Vi har just kommit hem efter att ha skjutsat ungarna till mormor i Rimbo,utom Daniel som har åkt till Annelie i Hallstavik,,fick köra hela vägen eftersom hon ,som vanligt inte har nåra pengar.

Nä nu ska jag slappa.

Ovido - Quiz & Flashcards