Alla inlägg den 24 november 2008

Av michael jendelöv - 24 november 2008 21:53

Hejhej.

Ja det har visst inte hänt så mycket i dag (säger frugan i alla fall).

MEN det e inte riktigt sant för barnen slog faktiskt rekord i utevistelse i dag,Sara var ute tre (3) min. Emelie o Daniel stod ut i 12 min. Helt otroligt.

Annars har ungarna mest lekt arga lejon o dinosaurier idag med,det är så jävla kul o höra deras skrik o morrande hala dagarna,fast de har kommit på en ny lek nu,de klättrar upp antingen i hyllan eller på fönsterbrädan,sen hoppar de ner på golvet o tycker att de är jätteduktiga.

Sara e lite sjuk,hon hostar riktigt mycket o har haft feber en tid så hon måste nog till vc. Vi ska ringa imorrn.Emelie o Daniel ska nog gå på dagis,de behöver aktiveras lite känns det som,eller så behöver Camilla  jag vila öronen.På bilden som visas ovanför så visar Daniel o Emelie hur man gör nån slags lek??Kul eller ej,jag vet inte men de skrattade så de kiknade i a f.På Onsdag e d dax för lite grisjobb igen,det kommer finnas lite kött om nån e intresserad,även om man bara vill ha några kilo,eller nån speciell bit.Ring i så fall!!

Nu innan jul så börjar det faktiskt bli rätt bra snurr på grisarna,ev har vi redan sålt femton stycken! Av de 19 som e kvar.

Jaja nu ska jag nog gå o sova eller nåt,gonatt.

Ovido - Quiz & Flashcards