Alla inlägg den 23 november 2008

Av michael jendelöv - 23 november 2008 21:46

Ja då var det Söndag då,det har snöat lite grann hela dagen och det ska visst bli värre i natt.Var i Östarvåla nu i kväll o där var det ett himmla oväder med en massa snö som drev igen över vägen o så.Isak mår bra,han har tappat navelsträngen i dag,lite tidigt känns dt som och det ser även lite konstigt ut,vi ska ändå ringa till bvc i morron,vi ska fråga då,hoppas att det inte e nåt allvarligt bara.

Camilla är ganska glad i dag för hon har gått ner alla kilon som hon gick upp under graviditeten,fast vi har börjat äta så mycket godis o annat skräp på kvällarna så vi går nog snart upp tio kilo,i a f jag.Har tänkt i en vecka nu att jag ska avliva den lilla grisen med cp-skadan,men jag har inte hjärta att göra det,varje gång kommer jag på en ny ursäkt fast det är nödvändigt och antagligen det enda riktiga,även för grisen.Smågrisarna som vi köpte i augusti väger runt nittio-nittiofem kilo nu och är inte så roliga att gå in till längre,speciellt inte när de ska äta.Nä nu ska jag titta på teve.Tjingtjong långkalsong.

Ovido - Quiz & Flashcards