Alla inlägg den 5 maj 2009

Av michael jendelöv - 5 maj 2009 20:29

Vad fin hon blev,med nya frammisar o allt?!

Jag ljög faktiskt om priset på däcken?? De kostade "bara" 1103kr/st. Numer kan man ju dra av momsen med så det var nog en bra affär.

Har varit i T-sjö hela dagen idag,Daniel o Emelie har varit med mej fast de har mest bråkat o förstört en massa.Tex så hällde Daniel ut en halv flaska vatten?! i bilen när de satt i o väntade på att däcken skulle läggas om,undrar om man var lika dan själv?? Jag har ju varit mycket "over there" jag har plöjt,harvat och nu idag sått lite vall nedanför huset där grisarna gått,det visar sej väl om nån vecka hur sådden blev :) Åppropå ocker så kan jag meddela att på granngården kostar 15 kilo vallfrö 825 kr,det räcker till en ha?! Efter vi kom hem från T-sjö så har jag sågat o klyvit lite ved med,nu börjar det äntligen bli lite inne i vebon.Nu e det bara typ 11,12 dagar tills vi drar till Grekland,ska bli så förbaskat skönt med semester men det e bara så jävla mycket som ska göras innan,inte minst i Tärnsjö.

Näää nu ska jag nog sätta mej vi tv:n inte för att det e nåt att se men ändå,hejdå då.

Ovido - Quiz & Flashcards