Alla inlägg den 8 maj 2009

Av michael jendelöv - 8 maj 2009 19:39

Ja då var det fredag igen då.

Jag hinner fan aldrig skriva i bloggen,trots att det händer en hel del..


Igår tex. så höll vi på att blåsa bort!! Fast vi klarade oss. Vårat tält som ungarna tycker så mycket om,det blåste bort däremot och vi vet inte var det är nånstans??? Har nån sett det så hör av er..


Idag var jag iväg till ett ställe imellan Finspång och Norrköping för att hämta en hövändare som jag köpt,ganska kul att åka en runda för det blir ju inte varje dag numer.På vägen hem så tänkte jag att det måste finnas en bättre väg  att åka än till Norrköping först o sen upp till våra breddgrader,så jag åkte småvägarna genom skogen över Rejmyre o Simontorp,det blev faktiskt en mil närmare!! Men jag hade kunnat åka en bättre väg fast det insåg jag lite sent så jag får prova en annan gång.Tre (3) för mej konstiga saker råkade jag ut för,första och andra var att det stod nån slags hjortar mitt på vägen o glodde,fula var de med. Den sista incidenten var lite ovanligare,mellan Norrköping o Katrineholm så sprang det kossor bredvid vägen,i skogen,de galloperade så glatt så.Bonden såg jag en bit innan,1 km kanske,gående,ensam,jag var ju inte avis iaf.

Nä nu e det dax att kolla hockeyn,det kan ju bli spännande som igår,då var jag tvungen att byta kanal ett tag.. Sov gott/Micke.

Ovido - Quiz & Flashcards