Alla inlägg den 15 maj 2009

Av michael jendelöv - 15 maj 2009 22:18

De e ju bara jag igen,idag har jag varit ensam med alla barnen,frun har varit i Västerås..Det blev ganska körigt men å andra sidan så har jag inte gjort nåt annat,o det var länge sen det kan jag lova..

Snart flyttar våra hyresgäster in,det ska bli skoj,hoppas bara att de orkar fortsätta/avsluta alla projekt som är påbörjade..De ska visst ha "bara" två hästar för tillfället.

I förrgår när jag var ute o gick på ägorna,efter att barnen gått o lagt sej så sprang jag ihop med en grävling?! Jag blev ganska överraskad o lite rädd med för de kan ju bitas som tusan om jag inte minns fel,det slutade med att både jag o grävlingen gick åt varsitt håll o låtsades som att vi inte sett varandra,eller nåt.

Snart bara två dagar kvar till planet lyfter från Arlanda,ska bli så j-a skönt med lite lugn o ro,frugan växlade peningar i dag,nu är det bara packningen kvar.

I morron ska vi bygga klart hagen till våra får,ca 100 m återstår väl o vi måste bygga en grind med.

Jag har även tänkt att vi ska hinna åka till nån av sjöarna o fiska med Daniel o Emelie,hoppas att vi hinner bara för de är ganska uppspelta av detta..

Nää gonatt på er alla/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards