Alla inlägg den 9 maj 2009

Av michael jendelöv - 9 maj 2009 22:27

Jaa,idag har vi,hela familjen byggt en hage.Eller en halv för vi har satt stolp på knappt en hektar till våra får,de ska ju ut snart.På måndag ska vi beställa fårstängsel för några tusen,sen är det väl bara att spånna upp det antar jag.Jag var även tvungen att röja bort lite av ett gammalt träd som ramlat precis där stängslet ska vara och jag kunde så klart inte låta bli utan fällde två björkar med...


Imorron ska jag riva ner ena sidan på bilen,inte hela bilen men handbromsen på vänster sida verkar ha rostat fast eller nåt,hoppas att det bara är att smörja så man kan besiktiga vidundret..


Åtta (8) dagar kvar sen drar vi till kräkland,jag längtar så..

Neej nu ska jag nog lugna ner mej lite,hej o hå..

Ovido - Quiz & Flashcards