Alla inlägg den 14 maj 2009

Av michael jendelöv - 14 maj 2009 22:07

Jag e så himla trött så jag tror att jag går av..Kanske.

Idag har vi varit i Tätnsjö,igen. Halva dagen,Camilla har städat klart i huset o jag har tvättat halva lagårn med högtryck samt städat logen o klippt gräset. Bengt en av våra grannar kom förbi o tingade en gris,skönt för oss då var det bara fyra kvar..Innan vi åkte till Tärnsjö så var jag ute o stängslade till Camillas får,han drygt hundra meter innan resterande familjemedlemmar kom o anslöt,då var det lunch,sen hjälpte Camilla till o vi han hundra meter till. På Lördag ska vi nog hinna klart tror jag,så fåren kan komma ut på bete nån gång.

Imorron ska vi åka till Västerås,Camilla ska till doktorn och handla en del saker innan resan,jag ska skjutsa henne sen drar jag till Enköping,ska kolla på en helautomtisk rök,dyr är den som helvete men eftersom mina kunskaper på området är ganska begränsade så är det en bra investering,tror jag.

Sov så gott för det tänker jag göra.

Ovido - Quiz & Flashcards