Alla inlägg den 8 juli 2008

Av michael jendelöv - 8 juli 2008 20:33

Ja i dag har jag o Leffe,brorsan lagt plåt på takkupan,tack så in i h-e mycket!! Jätte skönt att få det klart med plåten,nu ska bara vindskivor o lite annat smått dit men nu kan det inte komma in regn i alla fall tror jag..Trots att jag e lite ledsen över att jag har avyttrat 650n så e jag såå uppspelt,jag ska ju titta på en 218 i morron!! Det ska bli så jävla roligt att få prova o titta.Om det blir köp så ska jag köra hem henne(Alla traktorer är honor,det kanske inte alla vet,men så e det) hela vägen från Norrtälje,typ femton mil och det borde väl ta en fem timmar eller nåt.Det verkar som att våran ena gylta ska ha smått här snart i alla fall,vi har varit lite osäkra,jag o frugan men nu syns det tydligt på juvren att det e nåt,jag tror inte det tar mer än en vecka,fast jag kan ha fel.Vi får se.Nä nu har jag inte tid med detta för jag ska gå och krama min älskling lite,hon ser så ensam ut..Nattinatti//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards