Alla inlägg den 13 juli 2008

Av michael jendelöv - 13 juli 2008 22:02

Ja idag har varit en fullproppad dag igen,det började redan i morse med att blixten hade slagit ner i elaggregatet till mina grisar,tittade ut i morse o tyckte att det såg lite mysko ut så jag gick ut,o där låg det...i tusen bitar helt sprängt...o svart.Tur att vi precis har köpt ett nytt,bara att byta ju.När jag kom in hade frugan hittat ett nytt på blocket som vi köpte på talefon.Daniel kom hem idag igen,skönt jag har saknat honom,det har nog all o det e så kul o se när barnen träffas efter en vecka,de e som solar,i alla fall i tio minuter.Annelie strular som vanligt,det tar oändligt med energi att det inte funkar..Jag måste alltid ifrågasätta och dubbelkolla allt hon säger och gör,trist men nödvändigt.I morron e det i alla fall Råsbodagen,ska bli kul att kunna tänka på nåt annat än bara problem o njuta av en stund med familjen.Natti natti//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards