Alla inlägg den 20 juli 2008

Av michael jendelöv - 20 juli 2008 20:29

Idag har vi lämnat lillskrutten(Daniel) till Annelie,jobbigt men det måste ju göras.Får nog leva med att dela honom med andra,jag vill ju helst att han ska bo med oss jämt..Jaja,imorron börjar det nya livet.Ska upp klockan 06:00,måste åka vid 06:30.Jo jag ska prya imorron för att lära mej lite om livet med grisar,ska bli förbannat kul men man blir ju lite nervös när man ska lära sej nåt nytt.Jag o frugan håller på att bygga två olika saker,dels ska vi bygga en kaninbur med sexton fack!! Vi får se vad det blir när det e klart.Så håller jag på att bygga en samlesilo uppe på loftet,jag har bilat i två dar för att kunna göra hålet till tratten i lagårn.Idag så var vi på byggmax o köpte plyfan till denna samt en massa spånskivor till kaninburen o reglar till båda projekten.Nä nu ska jag gå o softa med frugan jag e lite sliten efter två dagar med dålig mage.Nattinatti//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards