Alla inlägg den 11 juli 2008

Av michael jendelöv - 11 juli 2008 20:10

Ja du Stefan,vad e det för mening.Nu har jag försökt hålla kontakten via bloggen och på telefon,vara trevlig o så.Har inte kollat din blogg men ryktet här hemma bekräftar väl vilken nivå surheten ligger på...Så vad lider jag av? Jag vet inte,ej heller vad andra har för åkommor.Ta bort oss från bloggen om du vill,jag har eran kvar,om jag får....Det känns som att detta handlar mer om att det pratas en massa skit än om att någon e sur,synd men det går nog över.Du kan ju lägga in en kommentar då.I dag åkte traktorn till norrland,det blev en massa bök att lasta,fast jag hade ringt o kollat allt innan.Det e ju Råsbo dagen på måndag,dit ska vi,Daniel kommer ju på Söndag så vi e fulltaliga då.De har ju fullt med gamla maskiner o djur,enligt hörsägen ska det tröskas med en ångmaskin tex.Sara ska få prova ponnyridning för första gången,hon e nervös redan nu.Nä nu e jag så jävla less så jag ska släcka ner å sova//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards