Alla inlägg den 19 juli 2008

Av michael jendelöv - 19 juli 2008 21:30

Ja idag blev det kalas för Sara o Nils,Camillas äldsta syrra,hennes snubbe med deras tre barn och Camillas yngsta syrra Emma kom o vi fikade o snackade en massa strunt,tog kort etc.Jag själv fikade nog lite för mycket för jag har haft ont i magen o sprungit på muggen hela eftermiddan och varit lika orkeslös som igår,jag misstänkte redan då att det var nåt på g.Har knaprat i mej nåra novalucol så det känns lite bättre iaf.I morron ska vi skjutsa Daniel till Annelie,Carolin och Sebastian.Direkt efter så ska vi handla massa saker till att bygga en massa saker här hemma,vad e en hemlis så vida man inte frågar.Så ha en bra kväll själv ska jag gå på muggen för tionde gången nu,o pussas me min uuuuunderbara fru./Nattinatti/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards