Alla inlägg den 30 juli 2008

Av michael jendelöv - 30 juli 2008 21:46

Nu ikväll så blev äntligen altanen klar,jag hjälpte även snickarn att rikta ytterdörrn som vi satt i nu i sommar,han gjorde så mycket han kunde med utsalningen innanför dörren o så,så nu kan vi snart börja fixa i hallen men det dröjer nog till i vinter innan golvet blir lagt.Min silo funkade ju klanderfritt(som väntat) så nu börjar jag känna mej rätt så nöjd med allt igen.Ska ju hämta tjugo smågrisar snart,första tio på fredag,så jag har ju att göra ändå,jag har dragit lite tråd idag o jag ska flytta galten imorrn och alla slaktsvinen ska ut i hagen så de nya får plats inne.Vi måste modifiera lite  så det kommer att vara otroligt mycket att göra även imorron.Mycket skitgöra men det finns faktiskt en del ljusglimtar..Ska ev åka o köra lite demo på en liten lastmaskin uppe i Gävle,det blir spännande.Nä nu ska jag gå o krama min älskade fru,kanske hinner vi med en snabbis,vi får se.Ska upp tidigt imorrn för ungarna sover på tok för länge på morgnarna och jag måste titta till min ena sugga som ska grisa när som helst.Nattinatti//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards