Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

Hejsan.

Av michael jendelöv - 27 maj 2009 00:31

Nu e vi tebax i Möklinta igen!!

Jaaa nåt sånt.

Kom hem klockan halv sex imorse efter hemresan som blev en pärs.

Planet gick ju 00:25 från Preveza o sista dagen blev som följer:Klockan 12:00 måste vi ju lämna hotellrummet,bussen till flygplatsen skulle komma 20:35...åtta och en halv timme att slå ihjäl däremellan..Vi gick till stranden o solade hela eftermiddan,blev lite röd med..Resan till flygplatesen blev en "nära döden upplevelse" busschauffören eller vad man ska kalla han körde som en biltjuv hela vägen,spelade ingen roll om det var serpentinvägar eller inte,en skam för kåren måste man nog säga.

Jaja vi kom till flygplatesen klockan 21:15.lilla frun o jag hade ju  6 kilo packning med oss dit,vi hade nog 60 kilo med oss hem,Camilla åkte dessutom fast i tullen med våran parfym?! 100ml flaskor får man minsann inta ha med inte,farligt som attan tydligen...resan med flyget gick bra,jag fattar inte att det gör så förbannat ont att landa där nere men hur bra som helst när man åker hem?? Vi har iaf haft det hur bra som helst,det har varit rekordvärme där hela veckan,mellan 31-36 grader.Sista dagen var det ljummet i havet..Vi bokde bil redan innan avfärd o den hade vi i två dagar,det gjorde att vi kunde åka på egen hand o utforska o det var nog det roligaste,tycker jag,i slutet körde man nog som en grek med.

Näää nu måste jag faan sova lite,hej.


PS. Kolla in badbruden då!! DS.

 
 
Ingen bild

älskade frugan:-)

27 maj 2009 21:20

ja den bilden va juh fin här på bloggen...ser alla villken tjockis till fru du har.....;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michael jendelöv - 17 oktober 2010 19:36

Tittade just på statistiken,inte så bra! Jag måste nog börja uppdatera lite mer...Hejsvejs.   ...

Av michael jendelöv - 17 oktober 2010 19:29

Ja det var inte igår man skrev nåt här inte. Förvånad att jag kom ihåg inloggningen,fast det gjorde jag egentligen inte men jag chansade och kom in,hehehehe. Sista inlägget skrevs tydligen när jag tog hem två gyltor,den ena ska ha bäbisar snart,d...

Av michael jendelöv - 10 juni 2010 13:18

Ja det var nästan två veckor sen jag bloggade här..Ska kanske lägga ner bloggen,men samtidigt är det ju kul om man har tiden att uppdatera. Jag skulle behöva hjälp med en sak,om du skaulle göra korv,skulle du göra "paparazzi" eller "solsada"? Du ka...

Av michael jendelöv - 22 maj 2010 15:26

Ja idag e det sommarvärme ute,vad skönt det är att inte kunna göra nånting utan att bada i svett.Var just bort till grisarna och kollade deras vattenstatus,de små liven låg överallt,de liksom bara svimmar på plats eller nåt,en sugga låg i lerpölen me...

Jaa

Av michael jendelöv - 10 maj 2010 10:54

Man är ju inte nån bloggkung längre,man hinner ju knappt med fejjan. Idag regnar det ute är kallt o rått o trist,fast man kan ju skratta vinter rakt upp i ansiktet iaf då snön är väck,hahaha!! Barnen är på dagis,Daniel åkte till Annelie i går men...

Ovido - Quiz & Flashcards