Alla inlägg den 12 januari 2009

Av michael jendelöv - 12 januari 2009 17:28

O vet inte vad jag ska blogga om.

Kanske kommer jag på nåt snart...En gris verkar vara lite sjuk,tror den har lite feber,han var lite trött o seg,han känndes varm oxå så då tänkte jag att den hade feber då då.Nu på eftermiddagen blev jag uppringd av en på Svartådalens bygdeutveckling,vi har pratat lite förut om en del saker som rör framtiden ang. lokalproducerad mat,köttprodecenter och en del annat,nu har vi ett stort och jättespännande projekt på gång vad gäller slakt,jag kommer att återkomma till detta senare under året.

Föehoppningsvis kommer detta att underlätta för många i vår närhet.

Pratade med slakteriet om de grisar som vi slaktade nu och det visade sig att deras korv maskin hade lagt av,ev. blir det ingen korv denna ång utan bara köttet,men det kommer på Onsdag som jag aviserat.

Nu ska jag natta barn.

Ovido - Quiz & Flashcards