Alla inlägg den 30 januari 2009

Av michael jendelöv - 30 januari 2009 23:00

Ja nu e det nära,på måndag flyttar vi juh.

Idag har vi varit hela familjen i Möklinta,köpte med oss korv med bröd som vi satt på golvet o åt i köket.

Vi var där i några timmar och för första gången hann man gå runt o titta lite,man kan säja att vi har lite att diskutera med Tord,hur jävla mycket som helst kvar att göra som vi varit överens om innan...SUCK.

Men det tar vi på måndag,först ska vi juh komma dit,vi ska köra ett lass imorron igen,sen borde allt gå med på måndag,utom grisarna förstås,de blir juh kvar några veckor till.

Jag har tänkt på begravningen idag,har lite dåligt samvete då jag tycker att jag borde åkt dit.Även om det inte är så viktigt att just jag kommer dit så tänker jag att det hade varit bra för min egen del.

Nää nu ska jag nog kasta mej i bingen,de andra sover sen ett bra tag,nattinatti.

Ovido - Quiz & Flashcards