Alla inlägg den 28 januari 2009

Av michael jendelöv - 28 januari 2009 19:45

Ja inte fan vet jag men jag kommer nog på nåt.

Idag har jag hämtat skabbmedicin till mina små grisar,var lite lättare denna gång eftersom jag inte skulle injecera i halsen utan bara hälla det på ryggen,det luktade illa som fan,det tyckte både jag o grisarna men det blir nog skönt när det slutar klia på dem.

Nisse det lilla livet,ramlade i trappen idag,landade på vänster ögat så  det ser ut som att han fått en smäll..Stackars Emelie har blivit förkyld,fast jag vet inte om det e så synd om henne just nu,hon har ju tjatat om att hon ska ha medicin o så hela vintern så hon e nog rätt nöjd,även om hon har ont i halsen e snorig o hostar lite.

I eftermiddas så busade jag lite med smågrisarna som går ute,det tycker dom om men de börjar bli så stora så det är inte längre riskfritt att busa med dem,idag vart jag biten i benet av en,rakt över smalbenet,shit vilka tänder de har.

Nä nu ska jag äta frugans nybakade mackor o fira lite för nu i kväll hittade jag en traktor som verkar intressant,mailade så jag hoppas att säljaren hör av sej.

Gonatt allihopa.

Ovido - Quiz & Flashcards