Alla inlägg den 25 januari 2009

Av michael jendelöv - 25 januari 2009 19:02

Ja det är faktiskt så länge sedan,som jag satt i en lastbilsjävel senast,ska jag vara ärlig så saknar jag det inte ett dugg.

Även om man inte tjänar så mycket pengar så är det så skönt att vara med familjen här hemma.Jag har ju inte vågat säga upp mej ännu men snart har jag inget val då jag inte får vara tjänsteledig längre.Efter att vi flyttat så kan man ju börja planera på allvar vad vi ska göra på nya gården.Har fått lite offerter på rotposten nu och det har gått bättre än vi vågat hoppas på,även om priserna gått ner en del.

Daniel åkte till Annelie i dag,tråkigt som vanligt,han ska ju tyvärr vara där i tio dagar innan han kommer tillbaka fast då har vi ju flyttat o det ska bli kul att se hur han reagerar,alla barnen är väldigt spända och frågar hela tiden när vi ska flytta,om man tittar omkring sej här hemma så kan man ju tro att det är två månader kvar,skit vad mycket vi har kvar att göra. Vi har fortfarande inte hyrt ut vårat lilla hus i Möklinta och tanken finns väl där att kanske bara hyra ut det som semesterboende på sommaren.

Nä nu orkar jag inte skriva mer,gonatt.

Ovido - Quiz & Flashcards