Alla inlägg den 10 juni 2008

Av michael jendelöv - 10 juni 2008 21:19

Okej,idag har jag fortsatt att försöka få tag i arrende o det har varit svårt som faaaaan o få lite bete till mina grisar,jag blir så förbannad på gamla tjuriga bondgubbsjävlar,markerna ska hellre stå o växa igen än att en utböling får nyttja dem.Jag säjer bara /&¤&%¤/!! Har även tillbringat halva eftermiddan med att leta ritningar på en varmrök,det finns massor med tips men inga ritningar som e nåt att ha,fattar inte vafför allt ska va så svårt?? Måste jöh finnas 10000000000 sidor på internet men ingen handlar om hur man bygger en rök!! Som om detta inte var nog så blev det inte nån flytt av galten "kurtl" ut i hagen,vad e det med det då undrar ni?? Jo det ska jag tala om,ingen traktor körning idag heller!!! Go natt!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards