Alla inlägg den 23 juni 2008

Av michael jendelöv - 23 juni 2008 20:24

Jag älskar min fru!!!Fast det var inte det jag hade glömt.Jag slog ihjäl en kanin igår med,fy fan va bra jag e bra....

Av michael jendelöv - 23 juni 2008 20:02

Ja,i går slaktade vi ju här på gårn,vi tänkte att vi börjar i god tid så vi hinner titta på 22 nyheterna,sagt o gjort,18:30 gick vi ut med grejorna o började,detta var ju första "vuxna" grisen vi slaktar.Jag fick ju "bulta"henne inne i lagårn,hon stöp direkt,problemet var att det gick inte att flytta henne en tum.Fick ta traktorn o dra ut henne,hon vägde över 95 kilo flådd,urtagen o utan huvet,antagligen därför ja inte orkade rubba tjockisen.Det blev över 45 kilo färs o lika mycket annat,vi sparde ju bara grillbitar allt annat gjorde vi färs av.01:35 gav vi slutligen upp,då slängde vi det mesta i kylen o kastade in fullt med grisdelar,vi orkade inte ens städa i köket som såg ut som ett slagfält med blod o allt.07:00 vaknade ungarna o jag skojar inte när jag säger att jag var GANSKA trött,fy för faen.Vi skulle ju i väg o titta på Pontus i dag men Det gick inte så vi mötte upp Leffe i Uppsala så han kunde få sitt kött i alla fall.Kolla de coola bilderna på mej o frugan,det ni..natti natti.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards